خانه دکتری اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401
اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به صورت کاملا تخصصی و در قالب چند ایستگاه مجزا شامل تسلط بر پایان نامه کارشناسی ارشد و مقاله استخراج یافته از آن، توانایی ارائه شفاهی مطالب علمی، جستجوی منابع علمی، تسلط کافی بر زبان انگلیسی و توانمندی ‌های لازم تخصصی بر موضوعات رشته امتحانی برگزار شد.

حال داوطلبان پس از شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 مشتاق هستند که از زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 مطلع گردند. شرکت کنندگان در مصاحبه، جهت مشاهده نتایج نهایى این آزمون می بایست در زمان مقرر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکى مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز‏، کارنامه الکترونیکى خود را دریافت کنند.

ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزرات بهداشت 1401

سایت اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزرات بهداشت

نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت روز یکشنبه مورخ 20 شهریور ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شد.

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

شرکت کنندگانی که در جلسه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت حضور پیدا کردند، بی صبرانه به انتظار اعلام نتایج مصاحبه خود خواهند بود. معمولا حدود یک ماه زمان برای بررسی مصاحبه و سوابق علمی و پژوهشی داوطلبان زمان لازم است. داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 به دریافت نتایج خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکى کشور بپردازند. نتایج مربوط در روز یکشنبه مورخ 20 شهریور ماه منتشر و در دسترس متقاضیان قرار گرفت. همچنین پس از اعلام نتایج  تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

پس از اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور  در زمان مقرر، نتایج خود را به صورت اینترنتی مشاهده نمایند که مراحل آن در ادامه این مقاله شرج داده شده است.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نموده و از منوی سمت راست، گزینه “دکتری تخصصی ph.D” را انتخاب نمایید و سپس مجددا از منوی باز شده گزینه “دکتری تخصصی ph.D” را انتخاب کنید.

مرحله اول اعلام نتایج نهایی دکتری بهداشت 1401

 

  • مطابق تصویر گزینه “نتیجه نهایی آزمون” را بفشارید.

مرحله دوم اعلام نتایج نهایی دکتری بهداشت 1401

  • مجددا بر روی دکمه “نتیجه نهایی آزمون” کلیک فرمایید.

 

مرحله سوم اعلام نتایج نهایی دکتری بهداشت 1401

  • در این صفحه می بایست مطابق دستور العمل گفته شده کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رمز برای شما پیامک گردد. سپس بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید و پس از آن به نتایج آزمون خود دسترسی داشته باشید.

مرحله چهارم اعلام نتایج نهایی دکتری بهداشت 1401

مراحل پس از اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401

پس از اعلام نتایج شرکت کنندگان تنها می توانند از پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع شوند در صورتی چند روز پس از اعلام نتایج مصاحبه یک کارنامه نهایی برای داوطلبان جهت آشنایی با جزئیات بیشتر صادر می شود. پذیرفته شدگان توجه داشته باشند که می بایست چند روز پس از نتایج به سایت دانشگاه قبولی مراجعه نموده و سپس از زمان مراجعه حضوری و مدارک مورد نیاز آن جهت بارگذاری و یا ارائه آنها آگاهی یابند.

افرادی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار نگرفته اند نیز، می توانند از طریق فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 نیز شانس خود را جهت ورود به این مقطع امتحان کنند. در صورتی که تمایل دارید در خصوص شرایط و جزئیات این مرحله به کسب اطلاعات بپردازید، می توانید بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- نتایج مصاحبه آزمون دکترى وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ در چه تاریخى اعلام می شود؟

نتایج نهایی این آزمون روز یکشنبه مورخ 20 شهریور ماه منتشر و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

2- نتایج مصاحبه آزمون دکترى وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ را از طریق کدام سایت می توان مشاهده نمود؟

نتایج نهایى این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکى کشور به نشانی sanjeshp.ir قابل مشاهده مى باشد.

3- فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون دکترى وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ در چه زمانی برگزار می شود؟

در حال حاضر خبر جدیدی در زمینه برگزاری یا عدم برگزاری دوره تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت براى سال ۱۴۰۱ در دسترس نمى باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Fateme

    با سلام
    نتایج نهایی دکتری پزشکی چه زمانی اعلام میشه اخرش نیمه اول شهریور اعلام میشه یا نیمه دوم شهریور؟

    • ایران مشاوره

      با سلام . طبق آخرین آمارهای موجود باید خدمتتان عرض نمایم که معمولا اعلام نتایج نهایی دکتری در نیمه دوم شهریور ماه میباشد .

مشاوره دکتری پیج دکتری